søndag , 19 maj 2024
Forside Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser
Betaling og abonnementsbetingelser
Nærnyt / Drejens Medier modtager betaling med Dankort, VISA-Dankort og Mastercard.

Nærnyt ejes af Drejens Medier, C/O Nils Ulrik Pedersen, Lindøvænget 8, Drejens, 6000 Kolding, CVR 28601360.

Alle anførte beløb er i danske kroner og er inklusiv moms.

Det beløb, du tegner dig for, vil først blive trukket på din konto, når du har godkendt betalingen. Herefter vil der blive trukket det angivne beløb på din konto hver måned, indtil du opsiger abonnementet.

For det beløb, du tegner dig for, modtager du det ugentlige nyhedsbrev, samt mulighed for at modtage ekstra information om vores område og tilbud om deltagelse i lokale arrangementer og kurser. Desuden er alt indhold tilgængeligt på hjemmesiden Nærnyt.dk.

Du vil modtage en kvittering via email sendt til den oplyste mailadresse.

Nærnyt/Drejens Medier bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Når dit medlemskab ophører, vil dine kortoplysninger blive slettet.

Du kan opsige dit medlemskab, når du ønsker det. Opsigelse får effekt med en måneds varsel. Send en mail til kontakt@naernyt.dk, og du vil straks blive slettet af medlemslisten. Dit kortnummer vil også straks blive slettet.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Men der er ingen returret, fortrydelsesret eller garanti på digitale produkter eller ydelser.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld fortrydelsesret på medlemskabet. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@naernyt.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over medlemskabet, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: voresbrabrand@gmail.com